Waarom verstop jij jouw medewerkers?

Waarom verstop jij jouw medewerkers?

Hoe trek je in tijden van krapte op de arbeidsmarkt goede medewerkers aan? Het is een vraag die vele werkgevers bezig houdt. Lilian besteedt in haar blog aandacht aan employer branding en geeft je 5 tips en aandachtspunten om op te letten. Het artikel is dan ook meer dan de moeite waard om even te […]

Een one-night stand of een relatie?

One night stand of een relatie met klanten?

Hoewel de titel van het artikel op het eerste oog misschien anders doet vermoeden, gaat Lilian in dit blog op een erg leuke manier in op het bouwen van duurzame klantrelaties. Want als we zo genieten van het versieren op het persoonlijke vlak, waarom ‘versieren’ wij dan niet veel meer onze (potentiële) klanten? Het blog […]

Bullet points voor samenvatting LinkedIn

Bullet points voor LinkedIn

Om het lezen van bijvoorbeeld je samenvatting op LinkedIn gemakkelijk te maken voor je bezoeker, staan hieronder enkele bullet points die je kunt toevoegen. Selecteren, kopiëren en plakken in je tekst. Easy does it. Overdrijf echter niet, het hoeft geen kerstshow te worden 😉 Succes!   Vinkjes ✓ ✔ √ Opsommingstekens ■ ♦ ◆ ● […]

De medewerkers van vandaag en de klant van morgen

Medewerkers van vandaag en de klant van morgen

De economie trekt aan en wij rennen hard. De dagelijkse hectiek vraagt onze aandacht. Vergeten we daarbij soms ook niet onze medewerkers of collega’s? Verwaarloos je die, dan verwaarloos je indirect ook je klanten. Terwijl de meeste bedrijven overtuigd zijn van hun geweldige klantgerichtheid en deze noemen als dé belangrijkste USP! Lees het blog van […]

Ieder bedrijf een pyromaan….?

Een haardvuur

Een pyromaan heeft een onweerstaanbare drang om brand te stichten.
Vuur is magisch, krachtig en heeft een mysterieuze kracht op veel mensen. Maar een pyromaan in de organisatie?

Een TEDx-je voor jouw bedrijf?

Geef jouw medewerker een podium.

Heb jij wel eens een TEDx bezocht?
Een relatief eenvoudig format, dat vooral gaat om contact maken en toehoorders inspireren.

Aantrekkelijk zijn én blijven.

Ger Penders op bedrijfsbezoek bij Doyen Meubel- en interieurwerken | Foto Kim Roufs

De website is online. Yes! Een diepe zucht van een van de directieleden maakt duidelijk dat hij blij is dat het ‘project website’ is afgerond. Hij is trots op het eindresultaat. Klaar! Echt?

Jij als MKB-er bent buitengewoon bijzonder

Jij als MKB'er bent buitengewoon bijzonder

Een gewoon bedrijf? Niets is minder waar. Wellicht heb je er, door de dagelijkse hectiek van jou en je team, geen oog meer voor. Soms moet je weer opnieuw ontdekken wie je bent en waarom jouw bedrijf zo bijzonder is.

Marketing, JA IK WIL!

Marketing, JA ik wil!

Eind december ging de telefoon. Of ik wilde langskomen en liefst nog voor de jaarwisseling, want in 2016 moest er geknald worden. Ze wilden meer nieuwe klanten aantrekken en bestaande klanten informeren over de uitbreiding van hun assortiment.